måndag, maj 18, 2009

wolverine

Igår kväll såg jag Wolverine-filmen. Jag var beredd på det att den skulle vara skitdålig, men den var rätt (eller kanske helt) okej. Jag gillade återblickarna, jag gillade hur Hugh levererade sina oneliners och jag gillade Liev.

Men att gå på bio på våren är inte helt bra. Jag satt bredvid en pollenallergiker som satt och »snusade« med näsan i två timmar. Jag förstod mig inte riktigt på vad han försökte göra, men jag blev störd.

Att gå på bio överhuvudtaget är inte helt bra. Längre bak satt det en kille som efter varje kool grej som hände, förklarade för sin tjej vad det var som hände, eller nåt. Håll käften lite, tänkte jag.

2 kommentarer:

Lilla söta mystrollet sa...

jag var på operan i lördags och vände mig om och tittade elakt på gubben bakom mig som pratade med sin fru. sen var han tyst.

superkryp sa...

Där fick han!