onsdag, februari 20, 2008

bb

Fick hälsa på Elvis och Totte (och M) på BB igår. Jättegullig bebis. Det var bara det jag tänkte skriva om just det.

Nu till mitt vanliga gnäll.

På avdelningen fanns det typ alcogel att sprita händerna med innan man träffade de tillfälliga turisterna på avdelningen. När jag spritade händerna kom jag att tänka på när min lilla familj fick alcogelnojjan vid kräksjukan förrförra året. Man får se upp så att man inte blir knäpp av det. Linda Skugge skrev att "folk köade" när de såg att hon hade en alcogelflarra med sig. Sjukt, I tell you.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, sånt där alcogel luktar ju så att man mår illa. Jag såg det på sös häromveckan men jag blåvägrade att förpesta händerna utan körde båda nävarna djupt i jackfickorna istället och tog inte ut dom igen förrän vi lämnade avdelningen.

Anonym sa...

Jag kände mig pestsmittad när alla som klev in och ut ur rummet spritade händerna.