fredag, februari 22, 2008

snabbis

Har ju knappt bloggat ett skit sen jag slutade mejlblogga från jobbet. Boring. Jag saknar att (kunna) skriva och det är jag (händelsevis) bäst på att göra när jag inte borde göra det.

***

30 days of night var mycket bättre än jag vågade hoppas på. Jag trodde att Josh Hartnett (stavning? hinner inte kolla) var en skitskådis, men jag gillade honom som fan.

***

Nu har jag - om jag har räknat rätt - 120 timmar (TIMMAR) Spooks (säsong 4 - 6, som vad jag vet inte har visats på svensk teve) att glo igenom, på ippen. Grymt.

***

Funderar fortfarande på vad jag ska ha för avgränsare när jag byter ämne inom en och samma blogg. Ibland tycker jag att tre asterisker ser hur bra ut som helst, nu kräks jag på dem.

***

Har en fruktansvärd bloggnojja (ett ord som många skulle skriva utan dubbla konsonanter, inser jag) för att jag skriver så dåligt när andra skriver så bra. Magen vrider sig. Sen inser jag att jag inte får betalt och ingen är tvingad att läsa skräpet (men jo, magen fortsätter att vrida sig).

4 kommentarer:

Urologen sa...

Jag har också funderat på det där. Mer som att: "fan vad dåligt jag skriver nu, vad gjorde jag förr som var så mycket bättre", och sedan hoppar jag tillbaka och försöker kolla vad jag gjorde förr och inser att det var PRECIS LIKA dåligt då, och då får jag nojjan på riktigt.

Emma sa...

ALLA har bloggnojja! Det är bara att rycka på axlarna och tänka "jaja, jag är dålig, men so fkking what?". Det är i alla fall min melodi.

superkryp sa...

Max: Känner igen mig totalt. Tänkte på nåt jag skrev förut häromdagen och när jag läste om det var jag tvungen att ta fram skämskudden. BLÄ. Ha ha.

Emma: Det där "men so fucking what?" skulle jag behöva lite mer av... :)

Urologen sa...

Å andra sidan har jag perioder då jag känner mig som den bäste bloggaren i hela världen.

Och är uppriktigt förvånad över att inte någon mer tycker det.