torsdag, oktober 18, 2007

ipod touch

För några dagar sen tänkte jag "to hell with iPod touch, så mycket ska jag inte lägga på en manick", sen köpte jag en Nano. På kvällen kom jag på andra tankar (fick second thoughts, som ju är en fräsig direktöversättning, eller?) och fick nästan panik. Catherine snickrade fram en helhetslösning.

Idag klev jag in på dStore i nyskrapan och bad att få testa deras demoex. Jag frågade om de gillade den och passade på att fråga om Apples pixelgaranti (som de inte verkar ha). Av nån konstig anledning frågade jag om de hade nån idé inne (skulle det stå) ("men det har ni väl inte?"), men det hade de. Så nu har jag den. (De kanske hade flera, men det frågade jag inte, jag skulle bara ha en.)

Den är fina fisken. Väldigt fina fisken. Hittills i alla fall.

Inga kommentarer: