tisdag, oktober 02, 2007

stjärnglans

Tänkte på stjärnglans när jag såg Kobra om Anton Corbijn. Per Gessle hade stora affischer (fotografier) med andra artister, typ Kraftwerk, som kostade typ hundra tusen (när börjar vi skriva ihop tal?) spänn.

Puss puss, Anton, puss puss, lät det. Bra det.

Sen pratade Anton med samma silkesstämma om Dave Gahan.

Då började jag fundera på om Dave oxå betalar hur mycket som helst för att a) bli plåtad (T9 gissade slätad!) av Anton och b) betalar hur mycket som helst för en affisch med, säg, Per Gessle på, hemma i sovrummet.

***

Fortsätter att läsa på om iPod Touch. Läser gnäll om betraktningsvinkel, batteri och sämre (mindre ljus) skärm än iPhone. Nån som sett en man kan pilla på (i Stockholm alltså)?

***

Igår såg jag Music & Lyrics för andra gången. Vad är oddset för det? (Det sjuka är att jag tyckte bättre om den nu än förra gången. Nästa gång säger jag nog att... den är bra. Ring, varningsklocka, ring!)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Alltså jag är milt sagt AVIS över dom där Kraftwerk-tavlorna. Dom är så in i bängen snygga.

Jävla Per Gessle. Inte nog med att han förpestar radiovågorna, han förpestar mitt känsloliv också.

superkryp sa...

Jag är oxå avis! Men på nåt sätt tycker jag Per Gessle verkar vara okej. Inte låtmässigt, men som människa, liksom. :)