torsdag, oktober 25, 2007

nackdelar med ipod touch

Först: en halvblind gubbjävel viftade just med sin käpp i fejjan (f.ö. "mitt" smeknamn på facebook) på mig. Vad skulle man göra liksom? Slå ner honom? Han kanske bad snällt, inte vet jag, jag lyssnade på Radiohead (Förresten, påminn mig om att jag ska köpa senaste "skivan" för mer än noll kronor (som jag "köpte" den för senast, för inte visste väl jag hur bra den var). Köp (för valfri summa)!).

Sen: Ska köpa Dave Gahans skiva oxå. (Påminn mig om det oxå, nån.)

Sist: Mina enda klagomål på min nya ippe är att det tar 10 - 20 sekunder att starta den och att det sista jag använder den till är att lyssna på musik. Kolla på tv-avsnitt? Japp. Surfa? Visst. (Funkar till och med ganska bra. En dålig grej är att den inte cachar sidor så att man kan läsa senare, eller oxå har jag missat nåt. Har ff inte läst instruktionsboken.) Ja, batteritiden skulle ju ha kunnat vara längre. (Att det blev glapp i lurarna precis är nog inte ippens fel.)

(Varning för ev. tempusbyte.)

1 kommentar:

ande sa...

Du skulle bo i Märsta(som förr i tiden), då hade du läst bruksanvisningen första dagen på pendeln hem!