onsdag, november 12, 2008

julens framsida



8 kommentarer:

Anonym sa...

NEEEEEJ. Jag glömde! Vad tänker jag med, mitt dumma dumma fån. Varför stod jag inte i kö i tisdags för blossaglöggen?


/Max

superkryp sa...

I Skanstull fanns en hel oöppnad låda, men det borde ju finnas om du springer iväg på lunchen!

Anonym sa...

vad ska va så spesjellt med den?

superkryp sa...

Begäransad upplaga!
Blåbär!
Blögg!

Men jag vet inte jag. Det smakade inte sååå mycket blåbär. Det finns det ju blåbärssoppa till.

Anonym sa...

Min fru överraskade mig i fredags med "en present till dig, eller förstås LITE till mig också", två flaskor Blossa08.

Ibland måste man säga att man gifte sig rätt. Jag har redan sörplat i mig mer än halva. Och till på köpet hittade jag en helt oöppnad Blossa07 i mina skåp, så det blev jämförelsesupande. Livet är bra underbart ibland alltså. Havtorn och kanel som tävlar mot blåbär - den ena som rödvin, den andra som en konjak i färgen. Jag gillade nog 07:an mest, den smakar mer jul.

/Max

Anonym sa...

min snorre smakar mer jul

superkryp sa...

Max: Niiiice! Vi har den där samlingen med en massa (ja ja, fem, tror jag) årgångsglöggisar.

Kärt barn (!?): I betcha.

Anonym sa...

Neej, är det sant? Har ni den där Äpple någonting då alltså?

Nu blev jag grymt avis.

Och det där med snorren... tja, om du säger det så. Du måste vara vig, säger jag.

/Max