tisdag, november 18, 2008

tusen käftsmällar senare

Såg precis nya Bond. Kort sammanfattning: Pang pang. Ge mig en smäll på käften men jag gillade den. Saknade Q men när det finns Q-prylar i alla actionfilmer kanske det är ett smart drag att döda den älsklingen... Men allvarligt, nästa gång jag ser ett virtuellt dokument slängas omkring, förstoras och fibblas med så letar jag upp regissören och kräks lite på fanskapet. Ge mig nåt nytt! Men ändå. Jag tyckte att den var helt okej (och inte alls ett sömnpiller, som Emma skrev, men å andra sidan, om man kunde somna när Tinmachine larmade på cirkus för tvåtusen år sen, så varför inte. Nej, jag sov inte ikväll eller på Tinmachine).

1 kommentar:

superkryp sa...

Eller tänkte jag fel. Skrev inte Emma (du) att den var ett sömnpiller? Har jag drömt det?