tisdag, april 14, 2009

trögt

Det gick trögt idag. Ända tills jag såg mutgodis från nåt företag. Sen gick det trögt och dessutom surade jag över min dåliga karaktär.

Är inne i en t-shirt över långärmat-period nu. Jag har bara en långärmad tröja som jag använder, så perioden sträcker sig över en dag per tvättperiod (om man kan säga så).

Igår tipsade Ande om att jag kan klippa mig hos samma tjej som hans fru klipper sig hos. Nu har jag klipptid hos en annan frisör om typ en och en halv vecka och det är inte så länge sen Catherine klippte mig. Fan vet om han kan hitta på nåt (snyggt). Jag kan tänka mig en kortare frisyr (än den jag har haft det senaste året) men inte att klippa mig för en halv mille en gång i månaden. Men egentligen skulle jag skriva att kort kötid är ett av mina kriterier. Nu blev det en månad. Oj. (Pratigt. Förlåt.)

Inga kommentarer: