onsdag, mars 21, 2007

ny låt

Om nån är intresserad så lade jag upp en ny Syndromet-låt på vår myspace-sida. Det ser ut som att låten heter latsasvanner, men den heter "(dra åt helvete) Låtsasvänner.

Jo förresten..., den ligger där även om du är totalt ointresserad.

Syndromet har blivit styvmoderligt behandlat ett bra tag. Jag hoppas att det är slut med det. Om jag tror det oxå...? Njae, det vetefan men hoppas.

---

Mrs konstaterade att platt-teve (ännu fulare när jag skrev platteve, som jag gjorde då) är ett jävligt fult ord. Det måste vi väl ändra på innan det är för sent?!

4 kommentarer:

Miffo Maria sa...

Tummen upp! :D

Anonym sa...

behövs inte. snart heter det "teve".

Anonym sa...

sa jag lite sturskt tills jag insåg att hyggligt många fortfarande säger "färgteve".

superkryp sa...

m/45: :D

jonas: Ha ha, för att inte tala om hur många som kallas cd för lp-skivor!