söndag, mars 18, 2007

tv ikväll

Har funderat på några bloggar de senaste dagarna, men inte haft orken att sätta mig ner vid datorn och verkligen knacka in dem. Nu när jag har ork, har jag glömt dem... allihop. Jag tror att jag ska skriva upp dem nästa gång.

---

Imorgon får jag gipsskenan borttagen. (Det ska bli läskigt att se en ännu tunnare (gul?) arm än högerarmen.) Nice, nice, dubbelnice!

---

Ikväll är det kanal 5 som gäller.

Kanal 5
20:00 Brothers & sisters (Ska testa. Jag gillar Brenda i Six Feet Under.)
21:00 Hemma hos Jamie
21:30 Justice (Ska testa. Jag gillar pappan i Alias.)

---

Näe, nu ska jag ut och se om jag ska köpa ett par "fittslick".

5 kommentarer:

FiaMeKnuff sa...

Hahaha!! Köpe du dig några "fittslick" då? (Jag vet vad det är.)

J sa...

Va? Vad är det??

superkryp sa...

fiameknuff: Jajjamensan! :)

j: HM-jeans. :)

J sa...

Stort tack för att du stillat min enorma nyfikenhet!

superkryp sa...

j: Inga problem! ;)