torsdag, november 15, 2007

motsatser

Jag gillar motsatser. Det är därför jag har svårt att fortsätta med saker. Jag gillar helt enkelt att börja och sluta för mycket. Att fortsätta är ju hur ospännande som helst.

K850:n som jag fick i förrgår (och skickade tillbaka igår) kan inte hantera gmailprogrammet som man kan installera på mobiltelefoner. (gmail.com/app) Det är ju skitdåligt (men är det tillräckligt dåligt för att byta till en annan telefon i stället? Det måste jag komma underfund med idag). Efter att ha läst lite på mobiltelefoniforum inser jag hur mycket jag avskyr ordet "lur", om mobiltelefoner, alltså. (Ska jag säga, som fortfarande kallar det nalle alltför ofta...)

Efter att ha vant mig vid nya iPoden så känns det ganska ointressant med det lilla touchskärmsförsöket i K850:n. Så mycket vet jag.

Inga kommentarer: