onsdag, november 14, 2007

seg dag

Lillkrypet är förkylt så jag har varit hemma med honom. Jag har inte gjort någonting vettigt alls. Finns det nåt som ger en mer klåda än att känna att man borde göra något vettigt när man ändå är hemma, men bli störd av andra saker som aldrig räknas? (För att sitta med en mobiltelefon som inte vill funka, i flera timmar är ju bara pisstråkigt inte ens smygmysigt eller så.)

Dödade ett virus i hans dator. Försökte få den nya telefonen (jag vet) att kunna allt den skulle (ska) kunna. Misslyckades, så den är på väg bort (men man får bara ett försök att göra ett bra första intryck..., så när nästa - likadana - kommer, kommer jag att behandla den styvmoderligt, är jag rädd. Särskilt med tanke på att jag velade mellan två olika modeller och till slut valde en (som inte funkar...)). Så går det.

***

På väg till J-O för att (typ) musicera. Det blir nog mest prat.

***

Kopiera och klistra in. Hur svårt kan det vara? Fråga min iPod, den vet inte vad du snackar om.

***

Virus förresten. Det var nog inget riktigt virus, utan en mask. När jag försökte hitta hjälp såg jag att det finns folk som hjälper andra med sånt junk, gratis, på forum på nätet. Det är galet... på ett bra sätt.

***

Nu, Stuvsta.

Inga kommentarer: