onsdag, november 28, 2007

"nya" weird science

Jag vet inte, jag. Det blir lite för pratigt för mig. Gillar ju Kjell (han är ju nog så pratig) och Emma (så klart), men sen skulle jag hellre läsa någon som skrev mer pang-pang:igt, om ni förstår vad jag menar? Kanske någon som skriver lite kortare, alltså nåt som funkar att (läs: som man orkar) läsa i en liten jävla mobiltelefon.

Jag funderar lite på om prestationsångest är "problemet", att känna att man måste leverera nåt att hålla i när åskan går, varje bloggpost. Det skulle jag lätt få. En vanesak, kan tänkas.

Det är knappast så att någon av dem skriver dåligt men in med nån mer, nån som presenterar en kortfilm mellan mastodontfilmerna. Eller om man kan få bloggarna som "lättlästa", helt enkelt. Något att fundera på!

3 kommentarer:

Emma sa...

Oj! Det här har jag missat! Jag får lätt prestationsångest på WS, det är delvis därför - och pga av att jag varit så stressad att jag inte hunnit tänka en enda vettig, WS-värdig tanke på flera veckor - som det inte blivit så många inlägg för min del. För, jag kan inte tänka mig att det är så många andra än jag som tycker att Klaus Croissant (som någon filur i dokumentären Djävulens advokat hete) kan vara det roligaste namnet någonsin. :)

superkryp sa...

Smörig sanning: Jag tycker att du skriver bra (och lättläst) när du skriver långt oxå. :)

Emma sa...

Ohhh, tack snälla!