måndag, mars 24, 2008

äh

Har lyssnat lite på nya instrumentala NIN-skivan och känner mig faktiskt lite besviken. Måste komma ihåg att lägga in filmmusiken till 28 dagar/veckor senare i iPoden igen. Där kan man snacka om instrumental lycka (läs: skräck).

***

Idag tänkte jag och mrs äntligen gå på Andy Warhol-utställningen. Idag. På en röd måndag... stängt.

***

Gubbsoda lockade in mig i klockträsket. Men det ska nog vara musikrelaterat om jag ska bränna tusenlappar på nåt gammalt. Kanske. Blev tyvärr ganska förtjust i nåt klockaktigt.

4 kommentarer:

Catherine sa...

den rööda känslan

Urologen sa...

Vem pratar tusenlappar?

Kolla den här bilden förresten:

6309 med fint armband.

Det är så att jag vill äta upp den.

superkryp sa...

Max: Oh-la-la. Jag kommer att köpa och jag kommer (nog) att köpa ett NATO-armband, ett sånt där randigt, James Bond:igt, till.

Men jag gillar inte att de inte visar exakt den klockan som är till salu, för det är oftast samma bild/säljare på Ebay, alternativt att samma säljare använder samma bilder i alla sina annonser. Fult knep. Fina klockor.

Urologen sa...

JAg har också funderat på det där med bilderna, men de klockor jag kollat har haft synbara skillnader, så jag har inte stört mig på det i den utsträckningen.

På min blogg har jag slängt upp en bild, alldeles enbart till dig. Kanske en du redan sett?