söndag, augusti 10, 2008

glömsk

Senast den 3 juli loggade jag in på min tusenåriga hotmail-adress, men nu har jag ingen aning om vad jag har för lösenord dit. Vad värre är - jag har ingen aning om vad jag har angett för favoritfilm. Min hemliga fråga är: »Favoritfilm?« Jag har hittills inte gissat rätt film, eller om det är att jag inte har angett rätt postnummer och land (det är svårt för en gammal warezråtta att vara ärlig i såna lägen). Fuck knows. Jag använder den bara - och knappt det - till att logga in på msn.

UPPDATERING I:
Jag kom plötsligt ihåg lösenordet och vill kolla vilken film jag hade skrivit var min favoritfilm men nä se det går inte. Så nu måste jag skriva att jag inte alls kommer ihåg mina uppgifter. Kollade och mycket riktigt hade jag skrivit att jag bodde i USA, Florida och hade postnummer 33332. (Jag tror att det var för att få 1 GB postlåda för x antal år sen.) Min gissning är att jag har sagt att »Flykten från New York« är min favvofilm. Bubblare: Memento.

UPPDATERING II:
Jorå, det var »Flykten från New York« som var min favoritfilm.

Inga kommentarer: