onsdag, februari 24, 2010

till vildingarnas land


Ikväll ska jag gå och se filmen. Jag gillar inte att de har översatt den till Vildingarna. Det kanske är för att det blir för likt Vikingarna. Jag vet inte.

När jag var liten älskade jag boken och nu när jag googlar efter bilder undrar jag lite varför jag inte tatuerade in en sån när jag väl hade mig...? Nåja, nu ska jag nog inte (låta) kladda mer på kroppen. Om det inte blir tonniskrypets namnteckning. Kanske. Det var mrs idé, är det bäst att outa. Jag vill inte att nån ska tro att jag tar kredd för nåt som inte är min idé från början.


Tillägg/förändring:
De hade inte alls översatt den till Vildingarna. Jag vet inte varifrån jag fick det.

5 kommentarer:

Julia sa...

Jag har också haft planer på en vildingar-tatuering, men sen såg jag en helryggstavla som var så sjukt snygg att det inte blev roligt.

(Jag ville ha Max som stökar omkring.)

superkryp sa...

En hel vildingar-ryggtavla? Galet. Cool.

Anonym sa...

Bra idé, mrs.

Catherine sa...

håller me!

superkryp sa...

I daaaaare you!