onsdag, augusti 15, 2007

borttappad känsla

Jag undrar vad som är bäst, att fortsätta tvinga ur mig nåt här (för att försöka hitta tillbaka till flytet som jag kanske aldrig har HAFT men som jag åtminstone har KÄNT) eller om det är bättre att jag tiger och väntar.

Jag kände häromdagen att om jag mådde bättre skulle jag nog inte blogga. Det kan vara hela grejen. Förut sorterade jag inte bort saker, nu filtrerar jag oftast bort det jag har lättast att skriva om. Det verkar ganska logiskt att det blir svårare att blogga då.

När jag får skrivkramp känns det jobbiga ännu jobbigare.

Några romcoms kanske skulle vara rätta medicinen. Om de inte är lika kassa som "Music & Lyrics" alltså...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Fortsätt krysta, fortsätt krysta!
We löve you.

David sa...

Exakt.
Just push.

Emma sa...

Ja. Andas! Och ta i. :)

Sist jag skulle muntra upp med några filmtips gick det ju käpprätt, men... Har du sett Harold & Maude? Gör den mest deprimerade glad. Lovar!!!

Catherine sa...

krysta

superkryp sa...

Tack för att ni peppar!

Jag fortsätter att knuffa åbäket framför mig så ser vi vad som händer! :)

emma: Jag tror inte att jag har sett den. Antecknar! :)