onsdag, augusti 01, 2007

kan jag verkligen skriva mer om...


Eddie Izzard? Tänkte skriva att han dessutom verkar trevlig när han hälsar på fansen (inte "hälsar " fansen, utan "hälsar på") i extramaterialet på Sexie-dvd:n. Köp! Köp Circle oxå

Blev lite glad -- mellan alla orosmoln -- när lillkrypet för några veckor sedan skojade på precis samma sätt som Eddie gör i Sexie. Då kände jag att det förhoppningsvis löser sig med allt. Om det finns plats för Eddie Izzard (och det gör det ju... obviously) så ska det väl (för helvete) finnas -- en bra! -- plats för lillkrypet här i världen.

***

Pratade med E (som precis har kommit hem, brunbränd och fräsch, från Italien) om Lunar Park, så nu måste jag läsa ut den någon gång.

***

Angående att sticka ut. Har försökt få lillkrypets kusin (i viss mån kusiner) att stå för att de har brallorna nedanför skinkorna. Tänkte på -- som jag säkert redan har skrivit -- när jag satt och klippte sönder ett helt nytt linne för att jag var (försökte vara) modepunkare/depprockare på åttitalet och mormor i princip grät och erbjöd mig pengar för att sluta klippa sönder ett helt nytt klädesplagg. Försöker få dem att förstå att de (kusinerna) ska tycka att det är bra att jag/vi tycker att det ser förjävligt ut med brallorna nedanför fillingarna, men att de måste stå för att det är med flit, att de ska sluta säga att byxorna har halkat ner, etc. Ja, ja, det är sannerligen ingen välgärning, men ändå.

Skicka inte vidare, men jag måste ha blivit en déjà vu-bloggare. Ni har säkert läst (nästan) allt som skrevs idag i tidigare bloggar.

Inga kommentarer: