onsdag, september 26, 2007

klippning

Veckans Femina: frisörbesöket

Var hos frisören idag. Jag kom dit som Bobby Ewing och Johan (frisören) sa att han lätt skulle ha ett stort burr på huvudet om han bara kunde (ju större desto bättre, lät det som), sen sa han att han skulle vara arbetslös om det inte var så att de flesta vill ha andra frisyrer (och hårtyper) än de har.

Det tog en dryg timme för honom att tunna ur stålborsten. "Jag borde ha bokat en halv dag för det här", sa han.

Efter klippningen träffade jag mamma. Hon tittade lite (skeptiskt?) på mig. Hon undrade om jag verkligen hade klippt mig. Mm, det hade jag.

Jag sade till brorsan att jag sparar till samma frisyr som Idol-Knut. Han började grina. Brorsan, alltså. (Mitt favvosyftningsfel.) Gå in på tv4.se om ni vill se Knut (kött, föreslår T9. Bara en sån sak).

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2007/article854907.ab
Kött!

superkryp sa...

Ha ha! Som sagt! :)

ande sa...

Fast du ska ju ha Billy Duffy/Christopher Lambert i Subway frisyr, igen, har vi ju bestämt. ;-D

Eller varför inte försöka med samma stil som den riktiga huvudpersonen i Terminator som förr i tiden! Michael Biehn i våra hjärtan...