söndag, september 23, 2007

nya nanon

För en liten stund sen var jag iväg och kollade på den nya iPod Nanon och skärmen var inte alls så liten som jag trodde, eller alltså fått för mig att den skulle vara. Kan nog mycket väl funka att kolla trailers trailrar förhandstittar (?) trejlers (dn-svenska) på den skärmen. Jag har en känsla av att det är det man kommer göra på den, om man över huvud taget ser på något rörligt på den. I alla fall tills vi (Sverige) blir en del av US of A och kan tanka hem Heroes lagligt (en vecka efter att det har sänts) rätt ner i ippen.

När börjar tv-piraterna (ha ha, brr) lägga upp tv-avsnitten som mp4:or (som ju verkar vara det som de flesta bärbara manicker lirar) oxå (eller i stället för som avi:er)?

Men jag funderar ändå fortfarande på en iPod Touch... eller en alldeles för dyr iPhone.

Inga kommentarer: