tisdag, april 15, 2008

i surrender

Mrs har fått - jag hoppas att det betyder blivit påtvingad, i det här fallet - Anna-Lisa Ingemanssons låt Daiga-daiga-duu. Jag har den i min spellista på jobbdatorn. Jag råkade kopiera filen och nu blir jag aldrig av med den, varken fysiskt eller psykiskt. Om jag raderar den i mediaspelaren så är den tillbaka nästa gång jag öppnar programmet. Jag skulle kunna leta upp filen och radera den i utforskaren men nu har jag blivit lite fäst vid den. Den får mig att känna mig lite - jag vet inte vad.

---

Nya Bauhaus-skivan är helt okej. Så pass att jag nog måste köpa den, den eller live-dvd:n från '98. Jag har saknat Daniel Ash' stökiga gitarr ihop med Peter Murphys sång.

---

Om jag skriver konstigt och ryckigt, håll ut. Läs igen och tänk stökigt så faller allt på plats!

Inga kommentarer: