måndag, april 21, 2008

plastgem


Jag hatar plastgem.

6 kommentarer:

Urologen sa...

Fan, du har inte riktigt samma urtavla som jag har på min 6309:a.
Jag gillar din bättre.

Jag jagar originaltavlor på ebay nu, har fått för mig att det skulle bli ännu bättre. OCH jag funderar seriöst på att sälja bullheaden. Du kan väl höra dig för i vänskapskretsen.

Anonym sa...

Oj, inte?!

Mitt enda problem är att den inte riktigt drar fram datumen ordentligt (nästan helt, men inte riiiiktigt) men dagarna funkar finemang. Just dagarna är det som spelar mest roll för mig. Är hur nöjd som helst nu.

Jag kan prata med schnubben som tyckte att den var het, men jag är tveksam. Han brukar vara rätt köpförsiktig. (How much, typ?)

Urologen sa...

Tja, med tanke på den faktura jag precis fick ifrån fedex (har du fått din ännu?) så måste jag ju uppa priset ytterligare några hundra - jag tror att budgivningen får börja på 2000 pix. Ska kolla tradera.

superkryp sa...

Fuck, faktura från Fedex...?! Nix, har inte fått nån (än). Jag trodde att man betalade direkt. Eller är det tull och moms (och hanteringsavgift, av nåt slag)? Surt.

Jag ska höra efter om han är intresserad.

Unknown sa...

Citat: "Om du har frågor gällande denna faktura, besök gärna följande hemsida lång jobbig webbadress.

Men, det beror lite på vad din leverantör var god nog att skriva på leverans-lappen, min leverantör skrev 90 dollar, vilket blev en tull (och avgift) på totalt 277 spänn.

superkryp sa...

Samma leverantör som du köpte ifrån och samma belopp, tror jag. Helt plötsligt blir klockan mycket dyrare (för jag antar att jag får en faktura så småningom). Nu fick jag en varning. Tack för länken oxå!