fredag, april 04, 2008

uppdateringstjänst

Om man inte vill missa nya (amerikanska) serier så har jag iskallt räknat med att det har räckt med att ha koll på vad Weird Science har koll på, men har de full koll? (... och på allt jag gillar, ha ha?)

Sen skulle jag vilja ha - och det kanske redan finns? - en uppdateringstjänst, där man får mejl när nya säsonger av ens favoritserier börjar.

***

Fyllde iPoden med musiken från 28-filmerna (skrev jag det för nån dag sen?) igen, så nu känner jag mig jagad (av zombier) i Stockholm igen.

***

Chronos-kvartettens version av Another version of the truth är kalas. Nästan hela remixplattan är bra. Sämst: Olof Dreijers version av Me, I'm Not. Funkar inte alls för mig.

***

SÅ kasst att man inte verkar kunna avbryta att blanda alla spår fast man "klickar" ur det, i ippen, alltså. Jag kanske gör fel...

***

Ska med brorsan på Stray Cats i augusti. Kanske försöker jag hyperkorrigera att jag var för ung -81.