torsdag, juni 28, 2007

den svenske patienten

Jag klippte mig idag. Tanken var att frisyren skulle se ut lite som Ralph Fiennes frisyr i "Den engelske patienten". Ja, eller som Ralphs frisyr i "Schindlers list" (men det känns inte helt okej att säga vilken snygg nasse han var i filmen. Dum men snygg, snygg men dum. Ja, ja).

Frisören klippte och klippte och (synth)luggen blev kortare och kortare. Jag tänkte "NEEEJ, nu blir det en polisfrisyr ändå...", men njae, det blev helt okej. (Men jag har ändå keps på mig just nu...)

5 kommentarer:

Vanja sa...

Var är bilden, var är bilden?? Eller vill du att jag illustrerar händelsen? ;)

superkryp sa...

Det kommer ingen bild (men illustrera gärna!).

Inte efter:
»Har du klippt dig?«
»Ja.«
»Mm-hm«

och...

»Nyklippt?«
»Mm«
»Stiligt.« (Jag menar, det fattar ju vem som helst att »stiligt« betyder »fult!«.)

eller...

»Har du klippt dig själv?«
»Eh... näe?!«
»Nähä...«

David sa...

Jag bor granne med Joseph Fiennes. Han e väldigt gay.

superkryp sa...

Mm, nassefrillor och Ralph är the shit, men Joseph... inte så mycket. Eller?

Anonym sa...

Inte alls skulle jag vilja säga