söndag, juni 03, 2007

konstateringar (vilket jävla ord)

Det är rätt fult med ärr efter trutpiercingar.

Det är rätt tufft med sjörövartatueringar på tjejer. Jag såg nån slags sjörövarrockare på tricken. Bredvid honom, mer eller mindre*, satt fem stycken hårdtatuerade tjejer. (Men det var ändå som att de var med honom i stället för att han var med dem. Så resonerade kanske inte de, inser jag. Eller... riktiga människor kanske inte ens tänker på vem som är med vem...!)

Det är snyggt med pilotbrillor. Bara på rätt person, jag vet, men på rätt person är det snyggt. Inte för att jag har råd att köpa snygga, men om jag testar med ett par fula... till att börja med, så inser jag att man inte vet om det är snyggt förrän man köper ett par snygga. Ja, ja.

Det är snart dags för sista avsnittet av Six Feet Under. Jag har redan sett det en gång. Idag kollar vi igen.

Inga kommentarer: