söndag, juni 03, 2007

prata och prata

Idag har jag - helt oplanerat - suttit och pratat med min näst äldste kompis M. (Jag menar alltså den kompis som jag varit vän med näst längst. Hur skriver man en sån sak på ett smidigt sätt?)

Han och jag har, av en självklar anledning, samma stammiskafé men hörs inte så jätteofta längre. Meningen var att jag skulle ha suttit och babblat med min bästis E (Hon som är anledningen till att jag just har det stammiskaféet.), men nu blev det så att jag babblade så länge med M och K att jag knappt pratade med E.

Hur som helst.

Det jag funderade på var allt jag brukar skriva om här. Jag undrar om jag borde skriva om allt det här. Dels blir jag feg, dels blir jag lite nojjig att jag skriver om sånt - till exempel det jag skriver om lillkrypet - som jag kanske inte kan anses ha rätt att rapa upp här, för vem som helst. Inte för att jag är känd, utan för att risken finns att lillkrypet läser vad jag har skrivit och misstycker... senare.

Så jag vet inte.

Jag vet inte alls.

Inga kommentarer: