lördag, maj 03, 2008

40


Hoppla pålle.

11 kommentarer:

I stort sett menlös sa...

Krattis krattis!!
Jag är ledsen för att jag inte får se dig jonglera.

superkryp sa...

Tack och ingen fara, det kommer fler tillfällen! :)

Emma sa...

Grattis! M fyller också år idag.

superkryp sa...

Tack! Hälsa och gratta! :)

Urologen sa...

Själv blev man ju 38 i fredags.

superkryp sa...

Så pass! He he. Grattis i efterskott.

p. sa...

imponerande. grattis!

Åsa sa...

Grattis såhär lite i efterskott!

superkryp sa...

p.: He he, ja, det trodde jag aldrig..., och tack!

åsa: Tack!

ninni sa...

Du har väl inte missat den här födelsedagspresenten:

http://dl.nin.com/theslip/signup

superkryp sa...

Det hade jag helt missat. Jag är visst helt värdelös på att hålla mig uppdaterad. Jättetack för länken!