fredag, maj 16, 2008

nine inch nails - the slip

Det har inte riktigt blivit av att lyssna på senaste Nine Inch Nails-skivan. Det kan nästan kännas som att jag lyssnat sönder dem (Nine Inch Nails), men det går säkert över.

Däremot blir jag så jävla sugen på att göra skivomslag när tittar igenom deras omslag. Snyggt.

Blir oxå sugen på att a) göra en temaskiva (idiotidé av en kille som inte ens »får« göra en »egen« skiva) och b) att använda ett framtidsaktigt (och dystopiskt, om det nu kan vara dystopiskt med) teckensnitt nästa gång Syndromet skickar ut skivor gratis...

///

Håller på att snickra ihop en tio i topp-filmlista (i huvet), efter ett halvlångt filmsnack hos Gubbsoda. Mejlbloggar så länken kommer senare.

///

Funderar fortfarande på avskiljare mellan olika snack. Nu fick det bli tre snedstreck. Nåja.

2 kommentarer:

Urologen sa...

Jag har lagt upp en lista på exakt 38 filmer som jag står hyfsat stadigt för.

MEN, jag brasklappar för att det finns riktiga guldkorn som jag glömt som måste tryckas in där i efterhand.

superkryp sa...

Så listan är inte laminerad än...?!

Jag återkommer med lista innan jag kollar på din lista. (Men kanske inte med 38 filmer.)