torsdag, maj 01, 2008

live-dvd:er

Jag städar och lyssnar på musik, men det känns mest som att jag letar efter nya skivor, för att den jag har valt inte är det jag känner för att lyssna på.

Hittills har jag betat av (några låtar av):
Foo Fighters - Everywhere but home (kanske den heter)
Paul Weller - Royal Albert Hall-nånting
Placebo - Vad den nu heter
U2 - Live i Chicago

Till sist hittade jag "White Stripes - Under Blackpool lights" men nu funderar jag på om jag inte skulle sätta på "Red Hot Chili Peppers - Live at Slane Castle" i stället. Egentligen skulle jag ha velat lyssna på Green Day-DVD:n, men den har jag inte... än.

(Fråga mig inte ens varför jag lyssnar (men inte tittar) på live-DVD:er...)

1 kommentar:

Åsa sa...

Varför titta på Green Day dvd när du kan få Green Day live in action? Det är bara att säga till!