torsdag, augusti 10, 2006

det superkrypska svårmodet

Jag undrar om det är så här att vara projektinriktad. Förr har jag inte brytt mig om att det står bråte i hallen. Sånt som ska slängas eller skjutsas iväg nånstans. Nu känner jag mig helt psykad av att det inte är cleant (töntigt, men härligt ord).

Det står undergolv som ska hem till syrran(s land). Det står ryggstöd som jag vettefan vem som ska ha, eller om det ska slängas? Det står... eh, vänta nu. Golvplast från senaste golvläggningen som borde kunna slängas. Men det kanske är bäst att avvakta. Tänk om jag får för mig (eller vi får för oss) att det ska läggas golv i vardagsrummet oxå...?! Iofs räcker inte det som är kvar på rullen, men å andra sidan kanske inte en rulle räcker. Så om jag slänger den här rullen kanske det måste köpas två rullar i stället för en.

Det här är svåra frågeställningar i mitt lilla mikrokosmos...

Inga kommentarer: