onsdag, augusti 23, 2006

fel av mig

Jag försökte få er att kolla på det där musikprogrammet igår kväll. Givetvis borde jag ha försökt få er att kolla på tvåan i stället. Där gick den spansk-franska filmen Sex & Lucía. Eftersom den slutade så sent var jag tvungen att spela in slutet.

Vågade sexscener (det är inte så ofta man ser erigerade penisar i SVT), spanskt tal (säger man så?, det låter lite mossigt) och härliga tjejer och killar.

Hur som helst.

Missade ni den så missade ni den. Synd för er (i så fall).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det verkligen slå en felstämd Enrique Iglesias? En engelsk fotbollssupporter på fyllan låter ju bättre. Det var ju hemskt. Undrar hur han klarat sig i Idol egentligen.

superkryp sa...

Nu har jag kollat det mesta. Kul. :)

http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?d=55224&a=639827