tisdag, augusti 15, 2006

läsa, glo på burken, blogga, heminreda (ha ha)

S hängde med sin favvopojkkusin in till stan nu. Om jag var hundraprocentigt säker på att han inte ska ringa med oro i bröstet skulle jag ha gått på nya stålisfilmen. Nu vågar jag inte chansa på att allt går bra. Han signalerade att han hade lite svårt att andas precis när jag skulle kliva av tunnelbanan. Det bådar inte gott, men jag tror faktiskt inte att han kommer att ringa. Sen ska han hänga med kusinen hem. Jag vet inte när jag ska plocka hem honom därifrån. Det får jag nog kolla upp med syrran.

Hur som helst.

Nu har jag några timmar som jag får slå ihjäl ensam, hur fan jag vill (förutom det ovanstående alltså).

Jag kan antingen blogga och slösurfa i några timmar (men det ska jag inte göra, bara den här bloggen...), eller oxå kan jag kolla på Kalla fötter som jag spelade in igår natt. Eller sätta fast skåpdörren till köksskåpet som jag släpade från sovrummet till köket igår. Eller oxå väntar jag med det tills jag har fixat sockeln som skåpet ska stå på...?!

Om jag inte väljer att läsa lite ur Bret Easton Ellis-boken »The Informers«. Det går så jävla trögt bara. Det är inte att den är dålig. Det är nåt annat. Om jag kommer på vad kanske jag skriver om det med!

3 kommentarer:

superkryp sa...

Näe, men han var lite orolig i två stationer sade han.

Trebarnspappan sa...

Våga sluta läsa en bok! Jag har börjat lägga ifrån mig böcker.

Det kan riktigt skönt.

superkryp sa...

Jag har precis börjat att läsa igen (från att knappt ha läst böcker alls) så jag fortsätter nog att läsa ett tag innan jag lägger ifrån mig böcker igen. :)