tisdag, augusti 29, 2006

nostalgi

Allt jag tänker på, ser, hör och gör, tänker jag på, ser jag, hör jag och/allt gör jag med nostalgiska förtecken. Allt ALLT A-L-L-T!

Jag vet att det är hög tid (de flesta skulle nog säga att det sannerligen är på tiden, att det egentligen var dags för länge, länge sen) att sparka nostalgin på kuken och gå vidare i livet (oavsett hur det görs, så länge det - åtminstone NÅT - görs).

Men. (Och det är ett stort men...)

Det är inte så jävla lätt.

Eller snarare.

Det är så jävla svårt. Att tvinga bort fina och trevliga gamla (godingar till) tankar och byta ut dem mot ... Ja mot vaddå?

Skicka in era svar senast om en vecka, eller snarare. Skicka in era svar NU!

1 kommentar:

FiaMeKnuff sa...

Kom så sparkar vi nostalgin på kuken!! Det låter bra och trevligt. Sen går vi därifrån med raka ryggar. Vi byter ut de gamla fina tankarna mot nya fina. (Vi måste i alla fall försöka hålla hoppet och huvudet uppe.)