fredag, augusti 25, 2006

en jävla soppa

Kolla en Sigur Rós konsert från 2005 för lite många gråtmilda låtar. (Hett tips: Min favvolåt »Sæglópur« börjar typ 19 minuter in i konserten)

Jag vill ha ett par Elvine-jeans som jag såg på Etc på Odenplan idag på lurren.

Jag har hamnat mellan stilar. Ska jag köpa fler pikétröjor eller ska jag köpa nåt annat...?! Vad ska jag ha för dojjor i höst...?! Min frisyr då...?! Känner mig inte så jättenöjd, men som Catherine brukar säga: »Vafan, det är ju bara hår.« Jo, och då är det viktigt att det är snyggt... Eller?

Jag vill köpa en ny (till) gitarr men kommer inte att göra det.

Jag ska gå på en trettiårsfest idag men jag kommer nog bara att känna två - tre pers. Jag ska öva på min svagaste sida.

Hela morgondagen består av ett långt kraftprov. Jag kommer att tröttna rätt tidigt och sen får det gå på ren viljestyrka. Slut på måsten och tvång (som jag brukar säga) min rumpa...

Det var alles. För stunden...

Inga kommentarer: