onsdag, augusti 30, 2006

jeans

Idag brände jag 1200 spänn på ett par Acne-jeans. Utan att gråta. Hoppas att de känns lika bra imorrn.

Provade först ett par rockbrallor som skulle vara lika tajta som jag vet inte vad. Men ett par storlekar för stora. Killen i affären skakade lite lätt på huvudet och talade om att brallorna var för stora. Hmm. Men jag vill ju liksom inte ha ett andra skinn på mig. Vill ju, som ni kanske vet, knappt ha MITT skinn på mig...

Köpte ett par jeans med häng i stället. Nu är jag asnöjd. Asabrasa.

3 kommentarer:

FiaMeKnuff sa...

Åh! Ett bra val! Gitarrförstärkaren kan vänta! Jag vill också ha ett par Acne-jeans.. Vart kan man köpa sånna?

superkryp sa...

Catherine tipsar om Acnebutiken inne i PK-huset. Jag köpte mina på Stuk i Brunogallerian. :)

FiaMeKnuff sa...

Superbra!! Tack!