söndag, mars 12, 2006

bloggdöden

Jag ska inte sluta blogga men när jag läser igenom mina gamla bloggar och inser vilket jävla piss jag skriver om är det ändå så att man känner för att vara en dramadrottning och säga "jag slutar nu". För ja, det har jag skrivit förut men nu kommer jag inte skriva det. Jag kommer inte att sluta blogga och ja, jag kommer sannolikt att fortsätta skriva om samma piss som jag alltid har gjort. Det är väl det som är lilla jag, antar jag. Jag gillar det inte men jag orkar inte bry mig om det just nu. Det får bli som det blir... Häng med om ni vill eller skit i't om ni föredrar det. Det är helt och hållet (nähä?) ert val.

2 kommentarer:

superkryp sa...

Jo, men jag vet inte hur ärlig jag är (inför mig själv) när jag skriver. Eh, typ. ;)

superkryp sa...

Det tar så otroligt mycket längre tid att ljuga än att vara ärlig bara. Det har jag inte tid med. :/ :)