tisdag, mars 14, 2006

vuxentest

Idag köpte jag lite godis. Jag tänkte testa hur lång tid det skulle ta innan vi hade käkat upp allt godis. För att räknas som vuxen/vuxna skulle det åtminstone ha räckt en kväll, tänkte jag (och egentligen i flera veckor). Nu inser jag att det kommer att räcka resten av livet, men det gills inte. De bitar som är kvar är nämligen vidriga, (Skriver jag ofta ordet vidrig? Ordet ligger så skönt i truten.) det är nämligen lakrits med socker på. Hallå? Vem kom på det egentligen? Vem tycker att det är smaskigt? Nä, jag har inte heller nån aning.

ps. Vilken trevlig kamera jag köpte igår. Vilka trevliga bilder den tar.

3 kommentarer:

Plast-ankan sa...

Fin bild, men äckligt godis. ;)

superkryp sa...

Jag lägger junket i en plastpåse så får du det när vi ses härnäst. ;)

superkryp sa...

Om jag kommer ihåg...! ;(

Godiset (förutom lakritsen) är jättegod.