söndag, april 29, 2007

en väldigt kort, oplanerad bloggträff

Idag stötte vi helt oförhappandes på Emma och hennes M, här i krokarna.

Emma frågade oss om vi var familjen Superkryp och mrs fattade direkt (kanske innan frågan hann ställas?) vilka de var.

Jag hajade ingenting (först)... och sen kände jag mig ungefär lika offline-blyg (blyg inför alla jag inte känner, alltså) som vanligt, men på den korta stund vi stod och pratade verkade Emma precis lika rar som jag har trott (hon sade att mrs var snygg i håret) och M var mycket längre än jag trodde (inte extremlång, men längre än jag har trott).

Spännande!

(Jag tänkte nääästan fråga om de ville hänga med upp och dricka en latte, men hejdade mig. Det kändes som att det nog skulle verka lite väl, hmm, typ, krejsy...)

2 kommentarer:

Emma sa...

Och jag som kände mig kaffepladdrig och speedad och konstig (men M försäkrade att jag verkade helt normal) och undrade efteråt om ni verkligen hade fattat att jag var jag eller om ni trodde att jag var en helt whack främling och ni bara försökte vara trevliga och så ångrade jag 1) att jag inte hälsade till tioåringen och 2) inte frågade om ni ville ta en fika. Oh well. En annan gång?

superkryp sa...

Definitivt en annan gång. :)