torsdag, april 12, 2007

kortbyxor i år igen

Kortbyxor - nu menar jag moderiktiga (?) tjejkortbyxor - är lika fula i år som förra året. Eller är det fulsnyggt? Jag kanske inte riktigt har bestämt mig än (verkar det ju som).

---

Det var bajskorvigare (förlåt den pubertala tonen) än jag trodde att jobba. Var tvungen att försöka göra en sak som jag inte borde ha behövt försöka. Det misslyckades dessutom, så morgondagens första insats blir att avsluta det tråkiga.

---

En tjej på jobbet bröt handleden under påsken. Jag vet hur det känns..., kunde jag säga. Det kändes vuxet.

---

Att tre av sju som diskuterade fallskärmshoppning faktiskt hade hoppat fallskärm kändes inte lika bra. Jag är en fegis. De skulle nog behöva döda mig för att kunna kasta ut mig ur planet. Att jag skulle hoppa och verkligen TRO att några linor och ett lakan skulle kunna rädda mig från att döden dö... det finns liksom inte på kartan (som man brukade säga på 1800-talet, alltså när jag var liten).


...
T9-varning utfärdad!

2 kommentarer:

Miffo Maria sa...

Bestämde mig för nån vecka sen att det här är sommaren jag ska börja med shorts. Idag provade jag ett par på H&M... Först ville jag kräkas, sen gråta och sen gråta medan jag kräktes. Jag köpte inga. (Men inte ett par skor! ;) )

FiaMeKnuff sa...

kortbyxor är ju hur snyggt som hellst! dock inte shorts.. om det inte bärs ett par leggings eller strumpbyxor under.