onsdag, april 11, 2007

insnöad pirat

Nu har jag piratat mig i >14 timmar bara för att kunna göra en egen version av Nine Inch Nails-låten "Survivalism". Inte för att jag sitter (eller i alla fall måste sitta) fysiskt och göra någonting för att det ska rassla till i hårddisken, men ändå. Om en och en halv timme kan jag börja leka.

Det gäller att bränna tiden på rätt saker.

Såg förresten precis att NIN kommer till Europa i sommar igen, för att spela på festivaler. Jag åker inte ens till festivaler för att se Iggy Pop... (Inget inbokat i Sverige än.)

3 kommentarer:

ninni sa...

Ryktet går om att NIN kommer till Göteborg för Way Out West 10-11 augusti...

superkryp sa...

Hmm, Göteborg... Hmm.

Ska du dit?

ninni sa...

Ja, om NIN kommer till Göteborg så kommer även jag att ta mig dit. Jag har mina föräldrar inte så långt från Göteborg så jag ska ändå till den delen av landet ungefär vid den tiden. Men än så länge är det bara ett rykte.