lördag, juni 10, 2006

jag tror jag är kär...

leia
Visst, jag är kär i Leia. Det har jag alltid varit.

Men den här gången är det särskilt frisyren jag är kär i. Men inte riktigt den som Leia har här. Visst är jag lite kär i den oxå, men det jag har blivit helt såld på är hårinbakningar.

Självklart vet jag att det innerst inne nånstans bara har att göra med Leia. Jag menar, vi hade redan under Catherines graviditet bestämt att, om barnet blir en tjej ska hon Leia. Både Catherine och jag var helt säkra på det skulle bli ett flickebarn. Så när S kom ut blev vi helt ställda. Jag kommer fortfarande ihåg min förvåning över att se att bebisen var en pojke.

Hur som helst. Nu har jag blivit inbakningsfetischist. Alltså försöker jag, med tveksam framgång (typ hittills helt utan framgång, iofs började fetischen idag), övertala frun att hon borde prova att baka in håret.

Att den lilla nippertippan Natalie Portman passar (minst lika bra som Carrie Fisher gjorde på sin tid) i olika slags hårinbakningar har nog en liten bidragande effekt. Kanske.

Så tjejer, baka in håret! Härifrån är bilderna på inbakningarna. Börja öva!

Star Wars-bilderna snodde jag från olika andra bortglömda platser i galaxen. Tyvärr.

2 kommentarer:

FiaMeKnuff sa...

Men inbakat! Det är kanske så du ska ha ditt hår!!!

Anonym sa...

Tack för tipset, nu vet jag hur jag kan ha mitt hår imorgon :)