lördag, juni 17, 2006

kalas idag

Idag ska jag bevista två kalas.

Kalas 1
: Min bästis Elvis' syrras unge G. Jag är inte bjuden. Jag stormar in på Mazzika (där kalaset ska hållas) och skyller högljutt på födelsedagsbarnets mamma. Det blir roligt. Tyvärr verkar inte S vilja följa med. Synd eftersom G tycker att S är jäääättespännande.

Kalas 2: »Min« Elvis fyller år. På kvällen är det dags för »kalas« nr 2. Då blir det middag på Landet.

Sidospår: Apropå det såg jag att jag har hamnat först på 5:e plats på hennes lista. Hon själv står överst (det är okej), TB tvåa (det är okej), M och Ande på tredje och fjärde plats (INTE OKEJ), jag på en pinsam femte plats. Listan gällde matbokning till kvällen och hon skyllde på att Ande svarade direkt på hennes mess, vilket inte jag gjorde (touché).

Inga kommentarer: