torsdag, maj 10, 2007

arne vajsing

Näää... Det är nåt fel på PSP:n. Den laddar inte.

Jag som har så svårt att inte förbereda mig på att behöva ställa till med en stor scen för att inte gå därifrån tomhänt. (Från affären, när jag klagar alltså.)

Det är lika bra att jag är helspänn tills det är fixat, typ.

---

Lillkrypet var med mig på jobbet igår. Det funkade skitbra. Han tyckte att dagen gick fort. Idag följer han med mrs. Vi får se hur det blir med plugget.

---

Jag har lite svårt för när folk sitter och käkar sin frukostmacka på tricken. Jag behöver inte höra smackandet, eftersom jag lyssnar på musik, men ändå. Inser precis att hon själv inte heller behöver höra sitt smackande heller, hon har oxå en iPod...

---

Ah, det är nog Henry Rollins (eller Rollins Band) jag tänker på när Trent Reznor pratsjunger (i Capital G).

Inga kommentarer: