torsdag, maj 31, 2007

dumma ippe

Surt att man inte bara kan lägga in filer hur som helst - utan iTunes - i iPoden. Det ÄR ju dåligt.

***

Insåg igår att det beror mer på hur jag mår än på hur mycket jag har lyssnat på viss musik, typ DM och Sigur Rós, om jag vill eller inte vill lyssna.

***

Få saker kan få mig att bli så töntigt och överdrivet arg som när jag råkar röra mig så att hörlurarna ploppar ur öronen. Det är ju så enerverande!

***

Har läst 17 sidor i "Man som hatar kvinnor". Sannolikheten att jag läser "American Psycho" en tredje gång är nog större än sannolikheten att jag bryr mig om vad som händer på de resterande tvåtusen sidorna i Sti-egs bok. Usch för mig. Jag får redan nu känslan av att man (iallafall jag) skulle kunna korta ned den till en... novell.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men heppsan hoppsan, det funkar alldeles utmärkt med Winamp och iPod plugin, båda är gratis bara att googla på ;)

superkryp sa...

Får testa. Tack för tipset. (Men helst vill jag att det bara ska funka ändå...)