söndag, maj 13, 2007

vad hände?

Helgen har rusat iväg. Idag bowlade vi, med halvmisslyckat resultat (om man försöker att vara lite optimistisk). Jag blir så "skitnödig" i såna situationer att det är helt patetiskt. Jag blir råsur på farbrorn som bowlar på banan bredvid och hela tiden sneglar åt vårt håll. Visst kollade han in mrs, men han kollade på våra sjuka moves.

Igår tog vi en öl på Mosebacke. Kall öl och kallt väder.

Har suttit och surat med musikinspelningsprogram som inte gillar mig. Eller, som från början inte gillade mig men som nu har vant sig. Nu gör det nästan som jag vill, nästan direkt.

Vi har inte sett "28 dagar senare". Vi har inte sett Spindelmannen 3 eller Sunshine heller. Vi har inte sett nåt, utom lite, lite hockey och lite sångprogram (vi gissade på UR-Schlager, men det hette det inte) och nästan prick hela schlagerfestivalen. Jag grundade med att se ett program om heavy metal på MTV. Jag insåg att jag gillade en del metal. Burr.

Nu ska jag väl se ett inspelat Jamie Oliver-avsnitt, tror jag.

Usch, vilken sur uppstötning... Förlåt mig.

Inga kommentarer: