torsdag, maj 10, 2007

bytt e bytt

Fick en ny psp. Ny manick, ny laddare. Hoppas att det är lika få (eller färre) döda pixlar på den här.

Jag såg ingen, först, på den förra, men det var en liten ljusblå rackare.

Sony kör med livrem och hängslen och påstår att det ALLTID finns döda pixlar på sådana här skärmar.

---

Retfullt förresten. Före mig i kön stod två riktiga muppar. De tryckte från flera lappar och där jag köpte apparaten har de tre olika sorters kassor, så när mupparna hade tryckt fram två c-lappar skulle jag få vänta längre än om de inte hade mupptryckt. Såg att det jävla ufot tryckte fler gånger efter oxå. Jag frågade om jag kunde få lappen som borde ha varit min, men de "hade inte tryckt flera gånger".

Ja ja, jag försökte förklara för snubben i kassan - för att slippa vänta - vilket gjorde att jag framstod som minst lika muppig jag. Minst!

Hur som helst.

Jag fick en ny manick, så nu ska jag knipa käft.

Inga kommentarer: