fredag, april 14, 2006

favorithollywoodskådissnygging (2)

ewan
Ewan McGregor

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ewan är svår. Stundom är han ruskigt snygg och stundom ser han rätt fånig ut.
Men i grunden håller jag med.

superkryp sa...

Håller med! Det är när man ser såna bilder som den där han är ruskigt snygg som man blir sugen på att stubba håret, men jag blir ändå inte Ewan, va?! :(

superkryp sa...

Glömde det... Jag kan inte ha såna pollisar heller.

Anonym sa...

Jag gick en gång till Salong 100 kronor i Götgatsbacken med den här bilden på Luke Skywalker och bad frisören ge mig samma frisyr på mitt huvud. Hon tittade lite snett på mig och gjorde sitt bästa. Frisyren höll i över 45 minuter, sen såg jag bara töntig ut.

superkryp sa...

Ha ha ha. Obeskrivbart!

Jag såg ut så i håret när jag var liten vare sig jag ville eller inte. Jag hatade det. Jag ville vara Han Solo. Man vill ju vara piratkillen...

Anonym sa...

Ha ha otroligt snygg frisyr!
Och Ewan... eftersom jag bara fick välja en på Catherines sida och valde en annan så väljer jag honom här he he...

Vad gäller tjejer: Sherilyn Fenn på Twin Peaks-tiden. Jag vill vara hon eller ha henne, spelar ingen roll vilket... Hon är lovely