fredag, april 21, 2006

hårproduktsdjungel

Hastade nerför Drottninggatan för att kolla efter nåt att ha i håret för att trolla bort trollrufset. Vilken jävla djungel av hårprodukter det är. Fastnade till slut för nåt som jag aldrig har testat förut. (Det hade inte spelat nån roll vad jag hade valt för burk. Jag har aldrig testat nåt av det som finns nu...) Lär väl fortsätta gnälla om det inte funkar.

Stötte ihop med Magoria. Kom inte på att det var hon förrän jag redan hade hasplat ur mig ett hej (för jag visste ju att det var nån jag "kände") och gått vidare. Senast jag, eller snarare vi (det är Catherine som känner (kände?!) henne), stötte ihop med henne var i London för nästan precis ett år sen. Men det är lite som hon (Magoria, menar jag) sade då, man vet aldrig var Magoria dyker upp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har testat många både dyra och odyra hårvax och hårgeléer, men kommit fram till att h&m:s egna gelévax är klart bäst.

sen får väl andra avgöra om jag ser snygg ut i håret eller inte...

superkryp sa...

Åh, tack för tipset!, men blir det inte dammigt och "mjälligt" framåt eftermiddagen? Det får det absolut inte bli för mig. :)