onsdag, april 19, 2006

virvlande tankar

Varje dag påpekar den enda tjejen (de andra kvinnorna är 50-plussare (eller stavas det plusare? Vad tycker ni?, och kallar man 50-åriga kvinnor för tjejer?)) jag jobbar med att jag hamnar i fältkoma (som en tjej jag pluggade med kallade det och som det faktiskt verkar kallas, alltså att jag sitter och stirrar med tom blick bortom tid och rum). Hon måste tycka att jag är knepig. (Alltså knepigare än jag "egentligen" är.)

Vill inte säga nåt om "det" och vet inte hur jag i så fall skulle säga det jag inte vill säga nåt om...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ähum... Nu måste jag nog iallafall anmärka på parenteserna. Det fattas en högerparentes.

Anonym sa...

Tack! Fixar det lite senare... Ska iväg nu. :)

superkryp sa...

Nu tror jag att jag har rätt antal parenteser... Men det ser rätt förjävligt ut ändå. Tyvärr.